ייעוץ שיווקי לחברות ועסקים

היום כבר כולנו יודעים שרצוי להעלות פוסט בפייסבוק ושצריך אתר אינטרנט של החברה שלנו, אבל איך עושים את זה חכם ונכון? חברות לא מעטות במשק זקוקות לייעוץ שיווקי, כזה שמבין בשיווק באמת ויכול לתכנן אסטרטגיה שיווקית לעסק שפונה לקהל היעד הנכון, באמצעי המדיה המתאים לו. אנחנו ב-ENOVA ליווי עסקי מבינים שיווק – החברה הוקמה בשנת 2002 כחברה לשירותי ייעוץ אסטרטגי, שיווק ופרסום ומאז מלווים לקוחות, גם בנושא ייעוץ שיווקי לחברות. אנחנו עושים מיפוי של המצב הקיים וביחד אתכם מגדירים מטרות ויעדים, ומכינים תכנית שיווקית אופטימלית לפי תקציב נתון. אנחנו לא רק מייעצים, אלא מבצעים ומוציאים לפועל, ביחד אתכם, את התכנית השיווקית.

ייעוץ שיווקי לעסקים ולחברות

אנו משרתים בעלי ומציעים ייעוץ שיווקי לעסקים מ- עסקים קטנים, עסקים משפחתיים, חברות קטנות וחברות בינוניות. כל מי שמעוניין בשירות הליווי העסקי שלנו רשאי לשמוע מה יש לנו להציע ולהתחיל להתקדם. אנחנו לא מבטיחים קסמים ולא מבטיחים שב- 2 קליקים העסק שלכם יתחיל להניב מה שלא הניב בעבר. אנחנו כן מתחייבים שעם עבודה קשה המותווית לכם על ידנו בהתאם לתכנית פעולה, תזכו להגיע להישגים ולצמיחה.

יש לנו מלווים עסקיים מקצועיים מאד, מנהלי תיקי לקוחות העוקבים תדיר אחר פעילותכם, מתכננים ומבקרים. חלק מתכנית הפעולה יתבסס על מהלכי שיווק פרקטיים, המבוססים על והגדרת יעדים פיננסיים, הגדרת קהל היעד, תכנון המשפך השיווקי, תקציב מדיה ואופן הפניה לקהל היעד באמצעי פרסום מסורתיים ודיגיטליים.

ENOVA ליווי עסקי – ייעוץ שיווקי לחברות במסגרת תכנית ליווי עסקי מותאמת אישית

בחברת אנובה ליווי עסקי וייעוץ שיווקי לעסקים, תוכלו להציג לנו את פעילות העסק ולשמוע את הסקירה הראשונית של המומחים בענף הקידום וניהול השיווק העסקי. בהתאם לה, תחובר לכם תכנית הכוללת צעדים בונים לשיפור ושדרוג העסק והוצאתה לפועל ביחד. כמובן שאנחנו אתכם בכל שלב בהתפתחות שלכם, כולל בקרה על התהליך וייעוץ על החלטות שונות שתידרשו לקבל במסגרת ניהול השיווק והקידום לצמיחה של העסק שלכם.

לשירותי ייעוץ שיווקי לעסקים ואסטרטגיה שיווקית, לקביעת פגישה ולקבלת מידע נוסף, השאירו את פרטיכם באתר ופנייתכם תיענה במהירות. לחילופין, צרו קשר עם ENOVA בטלפון 09-9508808.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

שותפים לעסקים

"הקמתי את העסק כדי שאף אחד לא יגיע לי מה לעשות ואיך לעשות"רוב בעלי העסקים מכירים את התחושה הזאת.אתם "בעלי הבית".הקמתם את העסק מכל מיני

לא חייבים לעבוד 300 שעות בחודש

"אם הייתי צריך לדווח שעות על עצמי, כנראה הייתי מדווח 300 שעות בחודש…" מכירים את זה? הרבה בעלי ובעלות עסקים מכירים את המשפט הזה יותר

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: