ניהול תקציב עסקי

ניהול תקציב עסקי – ניהול אופטימלי נכון!

בכל עסק ובכל חברה, בכל גודל ובכל מחזור פעילות, יש כמה אבני יסוד שחייבים לבצע על מנת לנהל את הפעילות העסקית ולתכנן קדימה. אחד מהדברים החשובים האלה הוא ניהול תקציב עסקי.

אנחנו בחברת הליווי העסקי  ENOVA בעלי ניסיון רב בבניית וניהול של תקציב עסקי לעסקים בכל הגדלים, ונדע יחד אתכם לבנות את התקציב האופטימלי עבור העסק שלכם.

למה בעצם צריך תקציב עסקי?

נכון, יש מנהל חשבונות ויש רואה חשבון, וכל אחד מהם חשוב ונחוץ, אבל האם אנחנו באמת מצליחים להבין מתוך הנתונים מה באמת קורה בשטח? מה ההוצאות וההכנסות האמיתיות של העסק שלנו והחלוקה ביניהן? מהו באמת התקציב העסקי האופטימלי עבור העסק שלנו, עבור משק הבית שלנו? כדי להיות בבקרה, לתכנן קדימה את הפעילות של העסק ולבסס את הצמיחה והגדילה על נתונים ריאליים, חייבים להכין תקציב עסקי. לא די בלקרוא את הנתונים הפיננסים… צריך גם להבין אותם, לבחון אותם ולפיהם לתכנן ולנהל תקציב עסקי.

אז מה הוא ניהול תקציב עסקי?

ניתן לומר שתקציב עסקי דומה לדו"חות חשבונאיים כמו דו"ח רווח והפסד, אבל הוא כולל בתוכו הוצאות שלא תמיד מייחסים אליהם חשיבות בדו"חות הפיננסים, אבל הם מהותיים עבורנו ביומיום ובראיית התקציב הכולל. כמו למשל – החזר הלוואות של העסק או המשכורת שצריך להכניס הביתה כל חודש. את כל הנתונים הללו ונוספים אנחנו מכניסים לתוך ניהול תקציב עסקי. תקציב עסקי עבור עסקים בכל הגדלים צריך לכלול את נקודת האיזון הפיננסית של הפעילות וגם את נקודת הרווח. חשוב כמובן לבחון ולעשות בקרה שוטפת על תוצאות הפעילות ועל התאמתן לתקציב החזוי שבנינו.

בנייה תקציב עסקי 

להזמנת ניהול תקציב עסקי לעסקים בכל הגדלים, לקביעת פגישה ולקבלת מידע מקצועי נוסף, השאירו את פרטיכם באתר ואנו נשוב עליכם במהרה. לחילופין, צרו קשר עם חברת ENOVA בטלפון 09-9508808.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הדרך הסודית לצמיחה בהכנסות

3 מטרות גדולות וקבועות יש למנהלי עסקים: מיקסום הכנסות הגדלת רווחיות שיפור איכות החיים בואו נתחיל היום מהראשון – ובהמשך, נכסה גם את 2 המטרות הנוספות.

לבחור נכון !

חשוב כל כך. והפעם – בעסק.מהם הדברים הכי חשובים אותם אנחנו בוחרים לעסק שלנו,ואיך נחליט מה חשוב ומה לא?  ידוע ומוסכם – ההון האנושי של

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: