שיפור וייעול תהליכי עבודה בחברה או ארגון

שיפור וייעול תהליכי עבודה בחברה או ארגון

לקוות שיום אחד תהליכי העבודה בעסק יהפכו יעילים, זו אפשרות. לפעול אקטיבית על מנת להבטיח שיפור וייעול של תהליכי העבודה? אפשרות טובה הרבה יותר!

ב-ENOVA אנו לא רק מייעצים לכם בנושא שיפור וייעול תהליכי עבודה בחברה או ארגון, אלא גם מלווים אתכם ועוקבים אחר העשייה שלכם.

יד ביד, בשותפות ובאמונה הדדית, נעשה אתכם דרך שתוביל אתכם אל נקודת היעד אליה אתם שואפים להגיע.

אז איך מלכתחילה נוצר חוסר יעילות, מדוע בעלי עסקים שואפים ליעילות מקסימלית ובמה היא מותנית? 

איך ארגונים "נקלעים" למציאות של תהליכי עבודה לא יעילים?

במידה שהיינו עורכים סקר בקרב בעלי חברות ומנהלים בכירים, אין לנו ספק כי כולם, ללא יוצא מן הכלל, היו שמחים לתהליכי עבודה יעילים המניבים הצלחות.

למרות שכולם רוצים בהם, מסתבר כי ישנם עסקים שתהליכי העבודה הנוכחיים שלהם ראויים להמון תיאורים, רק לא לתואר "יעילים".

חוסר יעילות בעבודה עלול לנבוע מהמון סיבות – החל ממחסור בכוח אדם ועד אסטרטגיה וחזון לא ברורים, שאינם תואמים את הפירמה והביצועים שלה. 

תהליכי עבודה שאינם יעילים עלולים לגרום לנזקים – בטווח הארוך והקצר, אך הבשורה המשמחת היא שאינם גזרה.

שיפור וייעול תהליכי עבודה בחברה או ארגון הינם דבר אפשרי, כאשר המפתח לאלו מתחיל בדבר אחד קטן: מודעות למצב. כלומר, לעובדה שהיעילות בארגון נמוכה. ואיך מגיעים למודעות הזאת? 

  • בכוחות עצמכם. לדוגמא: מגיעים להבנה שמשהו פשוט לא עובד. חוסר סדר. לא מספיק שליטה בנעשה. וגם – בדיקה של דו"חות פיננסיים ותפעוליים וחילוץ נתונים מתוכם. 
  • יועץ-מלווה עסקי. כבעלי עסקים / מנהלים בכירים, עלול להיות לכם קשה לבחון את העשייה שלכם במשקפיים אובייקטיבים, כאשר הדרך ל"פיצוח" וליצירת המודעות תעבור אצל יועץ-מלווה עסקי.  תפקידינו, בין היתר, הוא לאתר את אותם "מקלות בגלגלים", להוציא אותם ולהציע לכם דרך עליה תוכלו לדהור קדימה. 

מדוע שיפור וייעול תהליכי עבודה מעסיק את בעלי העסקים?

משום שזמן הוא משאב מוגבל. גם הטכנולוגיה העתידנית המתקדמת ביותר (כך אנחנו מנחשים), לא תצליח לשנות את העובדה כי ביממה ישנן אך ורק 24 שעות.

אז על כמות השעות ביממה אולי אין לכם שליטה, אך על ייעול העבודה במהלכן, דווקא כן.

שיפור וייעול תהליכי עבודה בחברה או ארגון מותנים בכמה דברים עיקריים:

  • מודעות למצב הנוכחי שבעסק (רמת היעילות)
  • תיאום ציפיות והגדרת מטרות מול יועץ עסקי (מה בדיוק רוצים לשפר, הפרשנות לשיפור, תוך כמה זמן מצפים להבחין בשיפור)
  • גיבוש טקטיקה לייעול ולשיפור תהליכי העבודה
  • הגדרת כל הגורמים המעורבים ווידוא שכל אחד יודע ומבין מה מצופה ונדרש ממנו
  • הטמעת נהלי העבודה החדשים בארגון
  • גיבוש תהליכי ונהלי העבודה במערכת ניהול מידע מתאימה
  • סוד ההצלחה: שיתוף פעולה בין העובדים / מחלקות + התמדה ומעקב אחר היישום 

אתם מבינים שכבר צריך להתייעל, לנצל את המשאבים בצורה מושכלת יותר ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות? אנחנו ב-ENOVA נוכל לסייע לכם. לפרטים נוספים אודות שיפור וייעול תהליכי עבודה בחברה או ארגון בשיטת ENOVATION, השאירו לנו את פרטיכם כאן באתר ונשוב אליכם בהקדם.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

שותפים לעסקים

"הקמתי את העסק כדי שאף אחד לא יגיע לי מה לעשות ואיך לעשות"רוב בעלי העסקים מכירים את התחושה הזאת.אתם "בעלי הבית".הקמתם את העסק מכל מיני

לא חייבים לעבוד 300 שעות בחודש

"אם הייתי צריך לדווח שעות על עצמי, כנראה הייתי מדווח 300 שעות בחודש…" מכירים את זה? הרבה בעלי ובעלות עסקים מכירים את המשפט הזה יותר

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: