משפך שיווקי

משפך שיווקי חכם לעסקים

שיווק הוא לב ליבו של כל עסק. לא משנה מה העסק שלכם ואם הוא מוכר מוצרים בעשרה שקלים או במיליון שקלים, אם לא תשווקו אותו אף אחד לא יידע עליו ועל המוצרים או השירותים שלכם. עסק יכול להיות עם אנשים טובים ועם משרדים יוקרתיים, הוא יכול להיות עם מוצרים איכותיים או עם שירותים מועילים, כל עוד אין לו לקוחות הוא לא באמת קיים.

איך מגייסים אליו לקוחות? באמצעות שיווק. שיווק מקצועי הוא תורה שלימה ואנשים לומדים אותה שנים ארוכות, אבל יש משהו שחשוב לדעת על שיווק שהינו משמעותי בו ולמעשה, מרכיב את כולו. אז הנה מושג חדש – משפך שיווקי.

משפך שיווקי

מהו משפך שיווקי?

בשביל שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יקנה את המוצר או השירות שאתם מוכרים, הוא צריך קודם כל להיחשף אליו נכון? הוא צריך להכיר אותו וצריך לשמוע עליו, כי אם לא כן הוא פשוט לא יידע על קיומו. לאחר מכן ובסוף הדרך הוא אמור לפתוח את הארנק ולהוציא את כרטיס האשראי שלו, וכך מתחילה ומסתיימת לה העסקה המיוחלת. בין שני אלו יש תהליך שלם ושהו המשפך השיווקי – מהחשיפה למותג, למוצר או לשירות ועד המכירה עצמה. עם ייעוץ לשיווק אפשר לעשות את זה בצורה טובה ולהשיג את היעד שהוא המכירה הסופית.

משפך שיווקי ב-4 שלבים

אם תיקחו ייעוץ שיווקי יסבירו לכם שמשפך שיווקי כולל 4 שלבים, שלבים אותם הלקוח חייב לעבור בדרך לרכישה ואתם צריכים רק לעשות את זה נכון, ואתם על הגל. אז הנה 4 השלבים אותם הלקוח צריך לעבור ואיך עושים אותם כמו שצריך:

שלב 1 – החשיפה

כמו שאמרנו, בשביל שהלקוח ירצה בכלל את המוצר או השירות שלכם הוא צריך קודם כל להיחשף אליו, לשמוע עליו ולהכיר אותו. אתם צריכים לייצר מודעות וצריכים למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, וזה אתגר לא פשוט. למה? כי ללקוח הפוטנציאלי שלכם יש לא מעט רעש סביבו. מה זה אומר רעש? זה אומר אין ספור פרסומות ופוסטים, סרטוני יוטיוב ומודעות כאלו ואחרות וכולם מחפשים לתפוס את תשומת הלב שלו.

בשלב הראשון תצטרכו מודעות טובות ומדויקות ודפי נחיתה חדים וכאלו שימשכו את תשומת הלב כמו גם מודעות שונות. איפה? בגוגל, בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות. אתם צריכים עיצוב מקצועי וצריכים קופי חזק כדי שהלקוח הפוטנציאלי ימשיך איתכם לשלב הבא.

שלב 2 – הבעת התעניינות

אז את השלב הראשון צלחתם בהצלחה והלקוח הקליק על המודעה הממומנת שלכם בגוגל או על הפוסט המעניין שלכם בפייסבוק או השאיר פרטים בדף הנחיתה שפרסמתם. עכשיו זה השלב שאתם צריכים להחזיק אותם ולגרום להם להיחשף שוב ושוב למוצר או לשירות. הם צריכים לקבל מידע וצריכים לקבל ערך מוסף ואת זה עושים באמצעות תוכן. איך עושים את זה? למשל עם ניוזלטר מקצועי ששולח להם אחת לכמה ימים מידע על המוצר או השירות שלכם, טיפים מועילים בתחום, סרטונים שיסבירו להם על מה מדובר וכל מידע אחר שימשיך את "בישול" המכירה. עכשיו כשהם כבר מכירים את המוצר או השירות אפשר לעבור איתם לשלב הבא שהוא שלב ההבשלה והרצון לרכוש.

שלב 3 – שלב ההבשלה והרצון לרכישה

אז הצלחתם להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וייצרתם אצלם את ההתעניינות הראשונית. בשלב הבא סיפקתם להם מידע רב על המוצר או השירות שלכם, טיפים ותוכן איכותי שיהיה בעל ערך מוסף בשבילם. עכשיו צריך לתת להם את ה"פוש" האחרון. עכשיו צריך לסגור בשבילם מעגל כדי שהם יבינו שהם ממש חייבים את המוצר או השירות שלכם. אתם צריכים לחשוב, מה מונע מהם להוציא את כרטיס האשראי? מה יכול לעכב אותם מהרכישה? איך תוכלו לגרום להם לקנות כבר? בשלב הזה אתם צריכים להציע להם הצעה שיווקית שהם כבר לא יוכלו לסרב לה.

מה זו הצעה שיווקית שהם לא יוכלו לסרב לה? זו יכולה להיות הנחה משמעותית תחומה בזמן, זה יכול להיות איזה שהוא מבצע, משהו שהם יקבלו אם הם יקנו עכשיו וכל מה שיכול לגרום להם להבין שהם צריכים מהר מהר לקנות ולא להתעכב.

שלב 4 – הרכישה

אז נראה שכבר עברנו את כל מה שצריך עם הלקוח שלנו ועכשיו כשכבר ברור לו למה הוא צריך לרכוש את המוצר או השירות הוא יוציא את כרטיס האשראי שלו. אבל צריך לדעת ששלב הרכישה הוא שלב בפני עצמו וצריך לגרום ללקוח לבצע אותו בקלות ובמהירות. מה זה אומר? זה אומר מערכת סליקה נוחה ומהירה, זה אומר בלי תקלות בדרך, זה אומר נוחות מרבית מבחינת הלקוח עד כמה שניתן (פריסה לתשלומים למשל) וזה אומר כל מה שצריך לעשות כדי שהוא ישלם ולא יתחרט בדרך. 

שלב השימור

יש עוד שלב במשפך השיווקי שהוא שלב אחד בנוסף. זהו השלב בו משמרים את הלקוח בשביל הרכישות הבאות, מתזכרים לו את קיום העסק כדי שברגע שהוא יצטרך את המוצר או השירות שלנו הוא יעשה זאת במהירות.

ייעוץ שיווקי מקצועי

שיווק יכול להיות זריקת כסף לפח ויכול להיות מכרה זהב. מי שלוקח ייעוץ שיווקי מקצועי יכול להפוך כל שקל שלו לחמישה שקלים ויותר, וכל מה שצריך זה לבחור את האנשים הנכונים. עם הצוות של אינובה תוכלו לבנות משפך שיווקי חכם, מכונת שיווק שתכניס לכם עוד ועוד כסף. אל תוותרו על הטובים ביותר ואל תתפשרו על פחות מזה כדי שהעסק שלכם יצליח ובגדול.

רוצים לדעת יותר? אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל את כל המידע שאתם צריכים!

 

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הדרך הסודית לצמיחה בהכנסות

3 מטרות גדולות וקבועות יש למנהלי עסקים: מיקסום הכנסות הגדלת רווחיות שיפור איכות החיים בואו נתחיל היום מהראשון – ובהמשך, נכסה גם את 2 המטרות הנוספות.

לבחור נכון !

חשוב כל כך. והפעם – בעסק.מהם הדברים הכי חשובים אותם אנחנו בוחרים לעסק שלנו,ואיך נחליט מה חשוב ומה לא?  ידוע ומוסכם – ההון האנושי של

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: