ייעוץ עסקי שיווקי

ההנחות שעלולות למנוע מכם ייעוץ עסקי שיווקי

גם אם ממש נתאמץ, אנחנו משוכנעים שלא נמצא עסק – קטן או גדול, בארץ או בחו"ל, שאינו שואף להצליח בדבר הגדול הזה שנקרא "שיווק". עסקים קמים במוטיבציה ברורה למכור ולהרוויח, ומכאן שהמטרה היא שכל פעולת שיווק – מיחסי ציבור ועד פרסום, תוכתר כמוצלחת. בניית אסטרטגיה שיווקית חיונית והכרחית (!) לכל עסק, כאשר ישנן שתי דרכים לגבשה: האחת היא ברמה הפנים ארגונית, על ידי הצוות שאתם מעסיקים. דרך נוספת היא לפנות אל יועץ העוסק בנישה של ייעוץ עסקי שיווקי. אם תשאלו אותנו, השידוך בין שתי הדרכים שבבסיסו שיתוף פעולה מלא, הוא זה המומלץ ביותר. ובכל זאת, נדמה כי בגלל הנחות מסוימות ומיתוסים חסרי ביסוס, עסקים מסוימים מפספסים את הערך האדיר שיכול לספק ייעוץ עסקי ממוקד שיווק.

אלו הן האמונות שעלולות לקבל ייעוץ עסקי שיווקי

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מכירים בחשיבותו של השיווק ושאתם רוצים למכור. אנחנו גם מודעים לכך שלעתים אמונות והנחות בהן נאחזים, עלולות למנוע התפתחות. ועל מה אנחנו מדברים? לפניכם 3 דוגמאות:

  • "יועץ עסקי בתחום השיווק? יש לנו בארגון מחלקת שיווק" – אין לנו ספק שמחלקת השיווק שלכם מובלת על ידי אנשים מוכשרים, אך האם יש ברשותם את הכלים להוביל את העסק להצלחה? תפקידו של היועץ הוא להציע נתיבי פעולה חדשים, להגדיר תקציב המשקף מטרות לצד יכולות, וגם לתמוך, ללוות ולעקוב אחר הביצועים עד לקבלת התוצאה הרצויה.
  • "חבר עשה ייעוץ כזה, הוא כבר יחלוק איתי את תובנותיו" – לכל עסק ישנה זהות ייחודית המעוצבת על ידי שם ולוגו, יתרון יחסי ובידול, מוצרים ושירותים, צוות עובדים, לקוחות, מטרות עסקיות וכך הלאה. ולאן אנחנו חותרים? אסטרטגיית שיווק נתפרת לדיוק (!) למידותיו של העסק, כך שברוב המקרים לא ניתן "להלבישה" על עסק אחר. ההמלצות שניתנו לחבריכם רלוונטיות אך ורק לפעילות הייחודית להם. ייעוץ עסקים שיווקי אינו נשען על צ'ק ליסט כללי של "עשה ואל תעשה", אלא על המלצות ופעולות ספציפיות המשקפות את קהל היעד של העסק, תחום פעילותו, יתרונותיו, אתגריו ומטרותיו.
  • "אנחנו מוכרים טוב ולכן אין לנו צורך בייעוץ עסקי שיווקיי" – האם העובדה כי אתם מוכרים מעידה בהכרח על שיווק טוב? בזמן שאתם תוהים לגבי התשובה, נספק אותה: לא. ישנם עסקים שבמשך שנים מגלגלים את אותו המחזור (גבוה ככל שיהיה), והוא יוצר אשליה של "הכל מצוין בעסק שלי" (הרי יש הכנסות, רווחים ולקוחות מרוצים). בפועל, מספרים זהים/דומים לאורך תקופה מעידים על תקיעות הנובעת בין היתר משיווק שלא ממש עובד. אז מצד אחד טוב שאתם מוכרים, אך מצד שני זכרו כי בעת שאתם נמצאים במצב סטטי, הפוטנציאל הכלכלי המגולם במוצר שלכם לא ממומש. בזמן שהמתחרים צועדים קדימה? אתם רצים ספרינט אחורה.

אנחנו ב-ENOVA מזמינים אתכם לחבור אל יועץ המתמחה בנישת ייעוץ עסקי שיווקי לתהליך אפקטיבי, ממוקד ומעצים. לפרטים נוספים ומידע אודות תהליך הייעוץ-ליווי שלנו, השאירו לנו את פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

היערכות עסקים בתקופת החגים

העסק שלכם "חי" על החגיםאו שדווקא "מת" בתקופת החגים?כל בעל עסק יודע טוב מאודמה קורה אצלו בעסק בתקופת החגים.אצל חלקכם זה הזמן הטוב ביותר בשנה

שימו סוף לעבודה הסיזיפית

כל בוקר פותחים את היום עם רשימת משימות.רשימת דברים שתכננתם לעשות ולהספיק.ומגיע סוף היום ו…הספקתם?קידמתם? מנהלים ובעלי עסקים רבים מגיעים לסוף היוםולא הספיקו להגיע לחצי (לפחות)ממה

מי מטפל בלקוח החדש בעסק?

בעל עסק: "יש לנו לקוח חדש – אני חייב לטפל בו !  אני לא יכול לתת לעובדים שלי לעבוד איתו. כי אחרת… לא בטוח שהעבודה

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי:

דילוג לתוכן