ההנחות שעלולות למנוע מכם ייעוץ עסקי שיווקי

ההנחות שעלולות למנוע מכם ייעוץ עסקי שיווקי

גם אם ממש נתאמץ, אנחנו משוכנעים שלא נמצא עסק – קטן או גדול, בארץ או בחו"ל, שאינו שואף להצליח בדבר הגדול הזה שנקרא "שיווק". עסקים קמים במוטיבציה ברורה למכור ולהרוויח, ומכאן שהמטרה היא שכל פעולת שיווק – מיחסי ציבור ועד פרסום, תוכתר כמוצלחת.

בניית אסטרטגיה שיווקית חיונית והכרחית (!) לכל עסק, כאשר ישנן שתי דרכים לגבשה: האחת היא ברמה הפנים ארגונית, על ידי הצוות שאתם מעסיקים. דרך נוספת היא לפנות אל יועץ העוסק בנישה של ייעוץ עסקי שיווקי. אם תשאלו אותנו, השידוך בין שתי הדרכים שבבסיסו שיתוף פעולה מלא, הוא זה המומלץ ביותר. ובכל זאת, נדמה כי בגלל הנחות מסוימות ומיתוסים חסרי ביסוס, עסקים מסוימים מפספסים את הערך האדיר שיכול לספק ייעוץ עסקי ממוקד שיווק.

 

אלו הן האמונות שעלולות לעכב את התפתחותכם בתחום השיווק

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מכירים בחשיבותו של השיווק ושאתם רוצים למכור. אנחנו גם מודעים לכך שלעתים אמונות והנחות בהן נאחזים, עלולות למנוע התפתחות. ועל מה אנחנו מדברים? לפניכם 3 דוגמאות: 

  • "יועץ עסקי בתחום השיווק? יש לנו בארגון מחלקת שיווק" – אין לנו ספק שמחלקת השיווק שלכם מובלת על ידי אנשים מוכשרים, אך האם יש ברשותם את הכלים להוביל את העסק להצלחה? תפקידו של היועץ הוא להציע נתיבי פעולה חדשים, להגדיר תקציב המשקף מטרות לצד יכולות, וגם לתמוך, ללוות ולעקוב אחר הביצועים עד לקבלת התוצאה הרצויה. 
  • "חבר עשה ייעוץ כזה, הוא כבר יחלוק איתי את תובנותיו" – לכל עסק ישנה זהות ייחודית המעוצבת על ידי שם ולוגו, יתרון יחסי ובידול, מוצרים ושירותים, צוות עובדים, לקוחות, מטרות עסקיות וכך הלאה. ולאן אנחנו חותרים? אסטרטגיה שיווקית נתפרת לדיוק (!) למידותיו של העסק, כך שברוב המקרים לא ניתן "להלבישה" על עסק אחר. ההמלצות שניתנו לחבריכם רלוונטיות אך ורק לפעילות הייחודית להם. ייעוץ עסקי שיווקי אינו נשען על צ'ק ליסט כללי של "עשה ואל תעשה", אלא על המלצות ופעולות ספציפיות המשקפות את קהל היעד של העסק, תחום פעילותו, יתרונותיו, אתגריו ומטרותיו.
  • "אנחנו מוכרים טוב ולכן אין לנו צורך ביועץ שיווקי" – האם העובדה כי אתם מוכרים מעידה בהכרח על שיווק טוב? בזמן שאתם תוהים לגבי התשובה, נספק אותה: לא. ישנם עסקים שבמשך שנים מגלגלים את אותו המחזור (גבוה ככל שיהיה), והוא יוצר אשליה של "הכל מצוין בעסק שלי" (הרי יש הכנסות, רווחים ולקוחות מרוצים). בפועל, מספרים זהים/דומים לאורך תקופה מעידים על תקיעות הנובעת בין היתר משיווק שלא ממש עובד. אז מצד אחד טוב שאתם מוכרים, אך מצד שני זכרו כי בעת שאתם נמצאים במצב סטטי, הפוטנציאל הכלכלי המגולם במוצר שלכם לא ממומש. בזמן שהמתחרים צועדים קדימה? אתם רצים ספרינט אחורה. 

אנחנו ב-ENOVA מזמינים אתכם לחבור אל יועץ המתמחה בנישת ייעוץ עסקי שיווקי לתהליך אפקטיבי, ממוקד ומעצים. לפרטים נוספים ומידע אודות תהליך הייעוץ-ליווי שלנו, השאירו לנו את פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

לאילו עסקים מתאים ייעוץ עסקי?

לאילו עסקים מתאים ייעוץ עסקי?

המכירות שלכם "בסדר", אתם חיים בשלום עם השירות שאתם מספקים ללקוחותיכם וההתקדמות לה אתם מייחלים פשוט לא מגיעה? יתכן שליווי עסקי יכול להתאים לכם. ב-ENOVA

ליווי עסקי לעסקים – מתי הוא MUST?

ליווי עסקי לעסקים – מתי הוא MUST?

ביום-יום שלכם אתם בעיקר עסוקים במה שדחוף, בשביעות רצון של הלקוחות, במענה לעובדים. לרוב, מעט זמן מושקע בניהול הפירמה קדימה, לצמיחה. וגם כאשר אתם כן

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי:

×