ניהול תזרים מזומנים מקצועי כבסיס לצמיחה

ניהול תזרים מזומנים מקצועי כבסיס לצמיחה

באמת, כבר שמעתם, קראתם ולמדתם כל כך הרבה על נושא ניהול תזרים מזומנים, ואתם מכירים בחשיבות ניהולו ועדיין – אתם לא באמת מנהלים תזרים מזומנים לפעילות העסקית שלכם. או לא מספיק מדויק ואמין – כמו שהייתם רוצים.

וחייבים לשאול את עצמיכם – למה ? אם זה כל כך חשוב, אז למה לא? אולי כי לא יודעים איך?

אולי כי השוטף שוטף הכל ו"אין זמן" להתפתח ולפתח כי "חייבים….." וכו'? אז החלטנו לחלק זאת לשניים.

 

קודם כל – החלק הקל!

מאד קל לבצע את ניהול תזרים המזומנים. יש בסך הכל 3 רמות אפשריות לביצוע:

  1. הרמה הבסיסית – דף ועט / קובץ
  2. word. אפשר לשכלל זאת ולנהל קובץ אקסל (יש גם מלא קבצים חינמיים באינטרנט כדוגמאות לקבצים כאלה)
  3. ויש את הדרך שבעיננו היא היחידה הלגיטימית כיום – והיא אפליקציה ייעודית לניהול תזרים מזומנים.

יש כמה כאלה בשוק (אם תרצו להתייעץ / המלצות / הכוונה – אפשר לדבר אתנו).

האפליקציה מאפשרת חיבור ישירות לחשבון הבנק, היא רק משקפת נתונים ולא ניתן לעשות בה פעולות

האפליקציה "לומדת" על סמך פעולות עבר ועל סמך נתונים שמזינים פעם אחת, ועם תחזוקה בסיסית שוטפת של הנתונים – תיתן לכם תמונה ברורה ומלאה על מצבכם הפיננסי.

 

אז מה החלק הקשה… ?!

בדיוק זה!! שהיא תיתן לכם תמונה ברורה ומדויקת על מצבכם הפיננסי !!         ומי מעונין ואף יבצע מאמץ על מנת לראות את עצמו באופן ברור אל מול המראה? ומה נעשה אם נגלה שעומדת להיות חריגה? ואיך נטפל בבעיה התזרימית הצפויה בעוד 40 יום ?!?!

וכך – רוב האנשים – נמנעים. כי זה החלק הקשה – להכיר בתוצאה, במציאות, להתבונן למציאות בעיניים ולעסוק בתכנון על בסיס נתונים מדויקים.

אבל זה גם הדבר החשוב ביותר לעשותו. הבנק – לא שונא אף אחד. אבל הוא כן שונא הפתעות. הוא לא אוהב שאנחנו מפתיעים אותו עם דרישות / ציפיות / בקשות שהוא פשוט לא יכול מיידית להיענות להן ולכן עונה ללקוחות בשלילה.

אין דבר יותר חשוב לעסק מניהול תזרים מזומנים ועדיין רוב רובם של העסקים הקטנים והבינוניים – אינו מנהל את התזרים ומכאן מתחילות כל הבעיות העסקיות, היות והעסק "נעצר" ומכאן – מתחיל כיבוי השריפות הידוע במקום לעסוק בצמיחה עסקית. שימו את תזרים המזומנים בראש המשימות. תנו לו תשומת לב. ניהול תזרים מזומנים שוטף באופן מדויק – יעזור לכם לדעת לתעדף את כל שאר המשימות שלכם – ואתם בכיוון הנכון!

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הדרך הסודית לצמיחה בהכנסות

3 מטרות גדולות וקבועות יש למנהלי עסקים: מיקסום הכנסות הגדלת רווחיות שיפור איכות החיים בואו נתחיל היום מהראשון – ובהמשך, נכסה גם את 2 המטרות הנוספות.

לבחור נכון !

חשוב כל כך. והפעם – בעסק.מהם הדברים הכי חשובים אותם אנחנו בוחרים לעסק שלנו,ואיך נחליט מה חשוב ומה לא?  ידוע ומוסכם – ההון האנושי של

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: