ייעוץ עסקי שיווקי – הטוב והמקצועי ביותר

עם ENOVA ליווי עסקי תזכו לייעוץ עסקי שיווקי ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשוק. אנו מספקים ייעוץ שיווקי המיושם בפועל יחד איתכם, אך מוביל לשינוי מהותי בתדמית העסק, היקף מכירותיו, גידול שווקיו וקהלי לקוחותיו, וברווחיו.

 

צוות מנהלי לקוחות מובחר

חברתנו המוערכת והמצליחה מספקת שירותי ייעוץ שיווקי לעסקים קטניםבינוניים וגדולים כאחד, ותוביל אתכם להצלחה בעזרת צוות מנהלי לקוחות מנוסה ומיומן. הצוות מורכב מאנשי שיווק, ניהול ופיתוח עסקי הפועלים בעזרת המודל הייחודי של חברתנו. אנשינו שומרים על קשר שוטף ויומיומי עם לקוחותינו, תוך התמקדות באינטרסים הספציפיים של כול אחד מכם, ועם ביצוע קפדני ונכון של כל משימה, ראשית כמשנית, הנדרשות לשם השגת יעדים שיווקיים ועסקיים ולהתקדמות שוטפת ורציפה. בנוסף, צוות מנהלי הלקוחות פועל באופן רציף מול שורה ארוכה של אנשי מקצוע מומחים מענפים שונים, כדוגמת אנשי מדיה וקריאייטיב, מומחי מדיות חברתיות, מקדמי ובוני אתרים,  רואי חשבון וכלכלנים. באנשי המקצוע אנו נעזרים ועימם מתייעצים באופן התואם את צרכי כל לקוח ואת מצבה של כל חברה. יתר על כן, אנו מוכנים תמיד לקבל שיתופי פעולה חדשים המבוקשים או מסופקים על ידי לקוחותינו.

 

שיווק עסקים המתוכנן נכון

שירותי ייעוץ שיווקי לעסקים שאנו מספקים מתחיל בתכנון קפדני ונכון, המותיר מעט מאוד מקום למזל או למקריות. לשם כך נסייע לכם בבניית נתיב שיווקי הנכון לחברתכם, אשר לוקח בחשבון את כול השלבים והקשיים שבדרך ויודע להעריך את המחכה בכול שלב. בנוסף, על מנת שאסטרטגיית השיווק תצליח אנו דואגים לזהות את החוליות החלשות בעסק, לנתחן ולטפל בהן באופן המוביל לשיפור ושינוי חיובי ואפקטיבי. השינוי מאפשר התנהלות שוטפת נכונה באופן הנע כול הזמן קדימה ולמעלה.

 

שימוש במדיות דיגיטאליות

כלי נוסף שאנו מחדירים לתודעת ארגונים וחברות ומיישמים אותו בפועל, הינו שימוש יעיל ונכון במדיות דיגיטאליות עכשוויות לצורכי שיווק העסק. זהו שימוש המעניק לחברה נוכחות במדיות דיגיטאליות וחברתיות כדוגמת פייסבוק, גוגל ולינקדאין, דרכן ניתן להגיע למגוון שווקים וקהלי יעד, לקדם מותגים ולהגדיל את נתחי המכירות ורווחי הארגון.

 

לשירותי ייעוץ עסקי

להזמנת שירותי יועץ שיווקי עסקי המשפיע על הצלחת החברה ותדמיתה, לקביעת פגישה ולקבלת עוד מידע, השאירו את פרטיכם באתר ואנו נשוב עליכם בהקדם, לחילופין, צרו קשר עם חברת ENOVA ליווי עסקי בטלפון 09-9508808.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

שותפים לעסקים

"הקמתי את העסק כדי שאף אחד לא יגיע לי מה לעשות ואיך לעשות"רוב בעלי העסקים מכירים את התחושה הזאת.אתם "בעלי הבית".הקמתם את העסק מכל מיני

לא חייבים לעבוד 300 שעות בחודש

"אם הייתי צריך לדווח שעות על עצמי, כנראה הייתי מדווח 300 שעות בחודש…" מכירים את זה? הרבה בעלי ובעלות עסקים מכירים את המשפט הזה יותר

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: