ייעוץ לעסקים קטנים שמניב תוצאות

ייעוץ לעסקים קטנים שמניב תוצאות

ניהולו של עסק קטן מציב בפני בעליו ומנהליו אתגרים לא פשוטים, בניסיון לשרוד בשוק מאוד תחרותי לצד עמידה בכול משימות הניהול השונות. מדובר במשימות כדוגמת גביית כספים, התנהלות מול ספקים, ניהול יומיומי של העסק על צרכיו השונים, התמודדות מול רשויות המס ועבודה מול גורמי מימון. ריבוי המשימות מוטל על כתפיהם של מעט מאוד גורמים בעסק, דבר המוביל לא אחת להתנהלות לא נכונה ובלתי יעילה, מסורבלת ושאינה כלכלית או כדאית. על מנת למנוע מצבים אלו ולהצליח לא רק לשרוד, אלא גם לפרוח, מומלץ לפנות לקבלת סיוע מקצועי מחברת ENOVA המתמחה במתן ייעוץ לעסקים קטנים. מדובר בחברת ייעוץ וליווי עסקי מהמובילות בשוק הפועלת בעזרת מודל מיוחד ואפקטיבי ועם יחס אישי וצמוד לכול לקוח. מאחורי החברה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מעסקים בכול קנה מידה ובמגוון ענפי משק.

 

חשיבותו של ייעוץ לעסקים קטנים

בימינו יותר ויותר בתי עסק קטנים מבינים את חשיבותו של קבלת ייעוץ עסקי וליווי עסקי מגורם מקצועי. יש להבין כי ייעוץ עסקי לעסקים קטנים נדרש לא רק ברגעי קושי ומשבר קיצוניים, אלא גם לשם שיפור וייעול התנהלותו היומיומית השוטפת של עסק, אשר אינו ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו או שואף לגדול ולצמוח. יתרה מכך, בעזרת שירותי אימון עסקי לעסקים קטנים אנו מונעים לא אחת ביצוע טעויות קריטיות ובסיסיות, שמתקיימות בקרב עסקים חדשים וותיקים כאחד. אלו הן טעויות המובילות לניהול לקוי של העסק באופן המעכב ומקשה על התפתחותו והצלחתו, ואשר במקרים קיצוניים אף מוביל לקריסתו. 

 

להכיר את בית העסק על מנת לייעלו

לעיתים קרובות מרוב ריצות, עיסוקים וכיבויי שריפות, בעלי ומנהלי עסקים קטנים וחברות קטנות כבר אינם רואים, זוכרים או יודעים את התמונה הכללית של הארגון ואת הגדרת יעדיו. בעזרת שירותי הייעוץ והליווי שלנו תקבלו תמונת מצב אובייקטיבית של הארגון שלכם ופעילותו, על נקודות החוזק והחולשה שלו. כמו כן, נגדיר מחדש את מאפייני העסק על מטרותיו ויעדיו בעתיד הקרוב והרחוק. על סמך נתונים אלו נבין כיצד לשנות ולשפר נקודות תורפה ונפעל להתנהלות נכונה של העסק על כול היבטיו, החל ממקורות מימון, דרך שינוי דרכי ניהול עסקי וניהול זמנים, פיתוח מוצר חדש, כניסה לשווקים חדשים ועד לבניית אסטרטגיה שיווקית המתאימה עבורכם.

 

ייעוץ לעסקים קטנים

לקבלת ייעוץ לעסקים קטנים המוביל לתוצאות בשטח, לקביעת פגישה ולקבלת עוד פרטים בנושא, השאירו את פרטיכם באתר של חברתנו ופנייתכם תיענה במהירות. לחילופין, צרו קשר עם ENOVA ליווי עסקי בטלפון 03-9776040

 

משבר המוביל לקריסה

קשיים מהותיים שאינם מטופלים בזמן בקרב חברות וארגונים עלולים בהחלט להוביל לקריסת העסק וסגירתו. הסיבות לקשיים אלו הינן רבות ושונות, ודרושות זיהוי מדויק של החוליות החלשות הגורמות למצב. כך למשל, קושי של חברה יכול לנבוע מניהול כושל של מהלכים עסקיים, ניהול לא נכון של תזרים מזומנים, בעיות בגביה, שיווק כושל או תדמית שלילית של העסק.

 

הליך הבראה של חברות

הבראת חברות והתייעלות עסקית שאנו מספקים מבוססות על הליך עומק קפדני ומקצועי המבוצע על ידי צוות מומחים, אשר מספק מענה מדויק ונכון לצרכים הספציפיים של כול בית עסק. זהו תהליך המערב באופן פעיל את בעלי ומנהלי העסק ועובדיו, וכולל גם סיוע בתקשורת עם גורמים חיצוניים כדוגמת ספקים או בנקים. במהלכו נבחנים ומנותחים מצבו של העסק ומסופקות תוכניות לשינוי ושיפור מצבו באופן מעשי ויעיל. התוכניות כוללות את כול היבטי ההבראה החל משינוי מסגרות אשראי ויעול תקציב חודשי, ועד להגדרה מחודשת של יעדי התפתחות וצמיחה ועמידה בהם, באמצעות מערכת ניהול ובקרה.

 

 שירותי הבראת חברות

לשירותי הבראת חברות והתייעלות עסקית שמוכיחות את עצמן, לקביעת פגישה ולקבלת מידע נוסף, השאירו את פרטיכם באתר ופנייתכם תיענה במהירות. לחילופין, צרו קשר עם ENOVA בטלפון 03-9776040.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

שותפים לעסקים

"הקמתי את העסק כדי שאף אחד לא יגיע לי מה לעשות ואיך לעשות"רוב בעלי העסקים מכירים את התחושה הזאת.אתם "בעלי הבית".הקמתם את העסק מכל מיני

לא חייבים לעבוד 300 שעות בחודש

"אם הייתי צריך לדווח שעות על עצמי, כנראה הייתי מדווח 300 שעות בחודש…" מכירים את זה? הרבה בעלי ובעלות עסקים מכירים את המשפט הזה יותר

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: