הגדרת מטרות עסקיות

הגדרת מטרות עסקיות

כל שנה אני מגדיר מטרות ו…"בטח שיש לי מטרות. אני יודע בדיוק מה אני רוצה להשיג. לאן אני רוצה להגיע". אני שומע את המשפט הזה כבר 20 שנה, כמעט כל יום. וברגע, ממש ברגע, שאני מתחיל לבדוק מה יש שם מתחת, מעבר למשפט הנחרץ הזה – אני לא מוצא כלום. כי אם אני שואל מי ניסח – מקבל את התשובה : "אני" ואם אני שואל מי בדק אותו, התשובה היא: "אני צריך שיבדקו אותי? אני יודע בדדדדיוק מה המצב אצלי" ואם אני שואל: "איפה זה כתוב? המטרות העסקיות האלה? "אז התשובה היא: "זה הכל אצלי בראש". הגדרת מטרות עסקיות היא לא אמורה להיות בראש, אלה היא אמורה להיות מוגדרת  בתוכנית עבודה רצינית.

ולכן: לאלה מכם שחשוב להשיג המטרות העסקיות שלהם, אתם חייבים להיות מחויבים לכך.אין כאן חצאים, אין כאן רבעים, אין כאן הנחות. אפשר להשיג אותן רק אם עושים את זה הכי ברצינות שאפשר. ולכן, לא. לא כל שנה אתם מגדירים מטרות, אבל…אם לא בניתם תוכנית עבודה, כתובה, ובתוכה כללתם את אותן המטרות שאתם רציתם באמת להגדיר – אז מבחינתנו,
ואתכם הסליחה – לא הגדרתם מטרות כלל. כי לא עשיתם פעולות מחייבות על מנת שהן יושגו.

איך תוכלו להשיג את המטרות העסקות שלכם?

על מנת להשיג, לראשונה, את המטרות ששמתם לכם כמטרות לשנת העסקים הקרובה, עליכם: לנסח אותן – היטב. כתיבה: לכתוב אותם. בכתב (מסמך "וורד", מצגת "פאוארפוינט", או בכל דרך שאתם יודעים להכין מסמך מחייב).לקבוע עבור כל מטרה (שהיא עקרונית) יעד אחד או מספר יעדים – שזה התרגום של המטרה למושגים כמותיים, שניתן למדוד).בקרה ובדיקה עצמית: ולנהל את הפעילות ככה שהתוכנית תמיד מול עיניכם, או עוברת ביקורת / בקרה / בדיקה שבועית – האם אתם פועלים על פיה.מובטח לכולנו, כי ללא תוכנית כתובה זו – המטרות, שנוסחו לכאורה, לא יושגו. צוות ENOVA מציעים ליווי עסקי וייעוץ אסטרטגי מקצועי מבוסס על ניסיון עשיר, המיועד לעזור לכם להתמקד במה שחשוב באמת, כדי לקחת את העסק שלכם ליעד. מוכנים להתחיל לצמוח? דברו איתנו!

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הדרך הסודית לצמיחה בהכנסות

3 מטרות גדולות וקבועות יש למנהלי עסקים: מיקסום הכנסות הגדלת רווחיות שיפור איכות החיים בואו נתחיל היום מהראשון – ובהמשך, נכסה גם את 2 המטרות הנוספות.

לבחור נכון !

חשוב כל כך. והפעם – בעסק.מהם הדברים הכי חשובים אותם אנחנו בוחרים לעסק שלנו,ואיך נחליט מה חשוב ומה לא?  ידוע ומוסכם – ההון האנושי של

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: