הגדלת מכירות וצמיחה – תוצאות מידיות לטווח ארוך

בימינו, הגדלת המכירות והצמיחה קלה הרבה יותר מאשר בשנות התשעים, אבל במובן מסוים מדובר גם על אתגר מורכב יותר שדורש ייעוץ וליווי של מומחים. למה אנו מכוונים? מצד אחד, בשביל להתפרסם אתם לא צריכים לשלם 10,000 ש"ח למודעה במשרד פרסום במרכז תל אביב המטפל גם בדוגמנים, סלבס וכד'. בשנות התשעים, אדם שהקים עסק, ייסד להקה או הקים חברה היה צריך להקריב סכומי כסף כאלה בשביל להתחיל לראות את 5 הלקוחות הראשונים שלו מגיעים. כיום אותם 5 לקוחות יכולים להגיע לגמרי בחינם באמצעות קידום בפייסבוק וגוגל, או בתשלום קטן בקידום ממומן ברשתות אלה. בשביל להוכיח שאתם, ולא 200 המתחרים שלכם, צריכים לתת שירות – אתם צריכים ליווי עסקי שיסייע לכם להגיע לטופ.

 

טיפים להצלחה לטווח הקצר

קודם כל, חשוב להבין שכדי לצמוח ולהצליח אנחנו צריכים להשקיע בזה זמן, אנרגיה וכסף. קשה לנו להסתכל על עצמנו ועל העסק שלנו מבחוץ ולהתחיל לשנות – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אבל מי שמעוניין בכל זאת בעצות קטנות יותר לשיפור בטווח הקצר, להלן רשימה מצומצמת:

  • זיהוי סגולות מקצועיות חזקות שלכם או מול החלשות, שיפור ופיתוח של החזקות.
  • העלאת תכנים בעלי ערך לאתר ולרשתות חברתיות ופעולה לפי תכנית שיווקית ידועה מראש.
  • ניהול זמן ומיקוד בדברים שיביאו מקסימום ערך ותועלת במינימום מאמץ וזמן. 

בניית תשתית לטווח הארוך תעזור לכם בהגדלת מכירות של העסק

כמו בניין, גם החברה או העסק שלכם צריכים יסודות חזקים ויציבים. עליהם אפשר להתחיל לבנות למעלה וגבוה, בידיעה שיש לנו בסיס חזק לכל מה שמעליו. אצלנו באנובה ליווי עסקי מאמינים בחשיבות בניית תשתית שתוביל לתוצאות לטווח ארוך. לשם כך צריכים לבחון את מערך השיווק ומערך המכירות הקיימים, להגדיר מחדש תהליכי עבודה ושיטות עבודה, לשפר את מערך התפקידים והגדרות התפקיד ולהציב יעדים ומטרות לטווח הקצר ולטווח הארוך. חשוב להיות בבקרה על התוצאות ועל הפעילות העסקית כדי לוודא שאנחנו במסלול הנכון.

 

ENOVA ליווי עסקי – מובילים שינוי אמתי עבורך!

בואו לחוות את השינוי האמתי קורה לנגד עיניכם. לנו באנובה ליווי עסקי יש שיטה מנצחת שמביאה לצמיחה. ביחד אתכם אנחנו מגבשים תכנית שתפתור בעיות בעסק בטווח הקצר וגם תשפר מאד את העבודה שלכם לטווח הארוך. בואו לעבוד קשה ביחד, אבל גם להצליח, לצמוח ולגדול.

לשירותי צמיחה עסקית לפי תכנית שמוכיחה את עצמה, לקביעת פגישה ולקבלת מידע נוסף, השאירו את פרטיכם באתר ופנייתכם תיענה במהירות. לחילופין, צרו קשר עם ENOVA בטלפון 09-9508808.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הדרך הסודית לצמיחה בהכנסות

3 מטרות גדולות וקבועות יש למנהלי עסקים: מיקסום הכנסות הגדלת רווחיות שיפור איכות החיים בואו נתחיל היום מהראשון – ובהמשך, נכסה גם את 2 המטרות הנוספות.

לבחור נכון !

חשוב כל כך. והפעם – בעסק.מהם הדברים הכי חשובים אותם אנחנו בוחרים לעסק שלנו,ואיך נחליט מה חשוב ומה לא?  ידוע ומוסכם – ההון האנושי של

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: