ייעוץ לעסק משפחתי

יעוץ לעסק משפחתי שעושה את כל ההבדל

לניהולו של עסק משפחתי יש יתרונות רבים אך גם לא מעט קשיים. מצד אחד, העבודה מבוצעת באווירה ביתית ונעימה עם אנשים שיש בהם אמון מלא. מצד שני, הקרבה המשפחתית מערבת בין העבודה והחיים ויוצרת מצבים ומשברים מורכבים, בייחוד ברמה הרגשית, אשר באים לידי ביטוי בקשיים בניהולו התקין של העסק. במקרים אלו, לעיתים קרובות הדרך הטובה ביותר לנער את העסק ולנהלו כמו שצריך היא בעזרת גורם חיצוני אובייקטיבי המתמחה ובעל ניסיון רב בייעוץ לעסק משפחתי. דוגמא לכך מהווה חברת ENOVA  ליווי עסקי המספקת שירותי ייעוץ לעסקים בכול קנה מידה, לרבות שירותי ייעוץ לעסקים משפחתיים. שירותינו המקצועיים יאפשרו לשפר ולייעל את ניהול העסק ולמצות את המקסימום ממקור הכנסה חשוב זה.

לדעת לנהל עסק משפחתי – מה חשוב לדעת על ייעוץ לעסקים משפחתיים?

שירותי ייעוץ לעסק משפחתי וליווי לעסק משפחתי מסייעים במכלול שלם של צרכים, לרבות בהגדרה ממוקדת של מהות העסק ויעדיו, שיפור רמת הניהול, הגדרת המבנה הארגוני והגדרות התפקיד, הקניית כלים פיננסיים ויכולות להתמודד עם משברים. זאת לצד הקניית כלים להפרדה בין עבודה למשפחה, השומרת על התא המשפחתי ומאפשרת לעבוד ביחד ולהפרות אחד את השני לטווח הקצר והארוך כאחד.

לזהות את החוליה החלשה

אחת הבעיות הנפוצות בעסקים משפחתיים הינה המעורבות הרגשית הגבוהה, שמקשה להתבונן, לבדוק ולנתח את העסק בעיניים אובייקטיביות. כאן אנו נכנסים לתמונה עם יעוץ לעסק משפחתי עם ידע וניסיון רב בליווי עסקים משפחתיים ועם הבנה ורגישות רבה לכול הקשור בתחום זה. בעזרת יכולות אלו אנו מאבחנים את מצבו של העסק, מאתרים את החוליה החלשה ולא מאפשרים לכם להתעלם ממנה, ופועלים על מת לשנותה ולשפרה.

ייעוץ לעסק משפחתילהפריד בין פעילות עסקית למשפחתית

בעיה נוספת שהינה אופיינית לעסקים משפחתיים טמונה בקושי להפריד בין פעילות עסקית למשפחתית ופרטית. הקושי ניכר בין היתר בהגדרות תפקיד ומבנה ארגוני בניהול חשבונות בנק, מסגרות אשראי ובהבחנה בין הוצאות של העסק לאלו של המשפחה. לכן, שירותינו עבור סוג זה של עסקים מתמקדים לעיתים קרובות ביכולות להפריד בין הפעילויות העסקיות למשפחתיות. לשם כך, יש תחילה להבין את מצבו הפיננסי הריאלי של העסק ואת זה של המשפחה. לאחר מכן, יש להפריד בין הפעילויות הפיננסיות השונות ולספק תוכנית הבראה הלוקחת בחשבון את כול מאפייני העסק והמשפחה, וכוללת למשל תכנון נכון של תזרימי מזומנים, הפחתת הוצאות גבוהות או מיותרות, תמחור שירותים או מוצרים, בנייה של תקציב משפחתי וניהול נכון של אשראי.

ייעוץ לעסק משפחתי

לקבלת ייעוץ לעסק משפחתי וליווי לעסק משפחתי, לקביעת פגישה ולקבלת עוד מידע בנושא ייעוץ לעסקים משפחתיים, השאירו את פרטיכם באתר שלנו ופנייתכם תיענה במהירות. לחילופין, צרו קשר עם חברת ENOVA בטלפון 09-9508808.

המאמרים שהכי אהבתם באתר שלנו

שותפים לעסקים

"הקמתי את העסק כדי שאף אחד לא יגיע לי מה לעשות ואיך לעשות"רוב בעלי העסקים מכירים את התחושה הזאת.אתם "בעלי הבית".הקמתם את העסק מכל מיני

לא חייבים לעבוד 300 שעות בחודש

"אם הייתי צריך לדווח שעות על עצמי, כנראה הייתי מדווח 300 שעות בחודש…" מכירים את זה? הרבה בעלי ובעלות עסקים מכירים את המשפט הזה יותר

מנגנון דיווח

"העברתי לעובד שלי את המשימהאבל עכשיו אני לא יודעת מה קורה…עשה / לא עשה את זה….?" הצלחת להגיע למקוםשאת מסכימה לשחרר ממך ביצוע משימותולהתחיל להתמקד בניהול

הצטרפו למאות לקוחות שבחרו ב- ENOVA
והגדילו את הכנסות העסק שלהם! לפגישת ייעוץ ומיקוד עסקי: